onsdag den 27. marts 2013

NOTD - Rainbow chevron nail art

Først vil jeg lige sige at jeg er ret stolt af de her negle! De er ikke perfekte, men jeg kan rigtig godt lide dem :D
Jeg har først lavet en regnbue gradient med to farver på hver negl, tre på en enkelt, (se hvilke farver i bunden af indlægget) og bagefter har jeg tegnet det sorte chevron mønster med sort (duh) akrylmaling. På tommelfingeren har jeg lavet streger med alle farver, undtagen den gule, og derefter malet mønsteret.
Og for en gangs skyld har jeg lavet det på begge hænder! (Jeg laver næsten aldrig nail art på min venstre hånd, er venstrehåndet) Det tog ret lang tid, og blev ikke så pænt, men men... 
Beklager mit clean-up, det sidste gad bare ikke væk! :P









Lakker jeg har brugt: Gosh Wild lilac (lilla) Essence Let's get lost (blå), Essence Lime up! (grøn), Essence Wanna be your sunshine (gul), China glaze Papaya punch (orange) og Gosh Lambada (rød) 

2 kommentarer:

  1. Det blev da super godt! fedt med alle farverne på tommeltotten :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Jeg er også selv ret glad for tommelfingeren :)

      Slet