fredag den 26. april 2013

Fødselsdags negle

Jeg har først fødselsdag på tirsdag (d. 30. april), hvor jeg fylder 14, men i dag får jeg besøg af min familie, så jeg tænkte at jeg lave dem til i dag. Jeg lavede også flag på mine negle sidste år, og derfor ville jeg gøre det igen, som en slags tradition ;D
Jeg er for perfektionistisk nogle gange, så jeg brugte tape. Ikke striping tape, men helt almindeligt tape, som jeg havde siddet og klippet i små stykker.. Derfor gad jeg kun at lave to negle på hver hånd med flag. Jeg valgte at tage Sirer nr 174 (købt på mallorca) på de andre negle, fordi jeg ikke havde bestemt mig for hvad for noget tøj jeg skulle tage på der, så den kunne ligsom passe til det hele ;) 
Den hvide er Sally Hansen White on og den røde er Gosh Lambada.







Jeg ved ikke helt om jeg laver noget andet til mit "rigtige" fødselsdag eller om jeg bare beholder dem her.. :D


English summary:
On tuesday (April 30) i'm turning 14! But today i'm going to celebrate it with my family so i have done my nails for today. On two fingers i have made the danish flag, with a bit of help from some tape. On the other fingers i chose Sirer 174 (bought on Mallorca) :) I used Sally Hansen White on for the white, and Gosh lambada for the red. 

4 kommentarer:

  1. På forhånd tillykke med dagen Mette !! :)
    Total festlige negle. Dine flag er meget pænere end dem jeg fik lavet til min føs'da :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Som sagt fik jeg hjælp af lidt tape ;)

      Slet
  2. Stort tillykke med på tirsdag, søde Mette. Hvor er det dog bare nogle fine negle! Håber du får em god fest :)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg havde en rigtig hyggelig dag i går, og får også besøg af nogle veninder i dag, så jeg bliver rigtig fejret ;)

      Slet