mandag den 22. april 2013

NOTD - Neon triangles

Efter at have set mange forskellige slags nail art hvor der var nude og neon sammen, havde jeg lyst til selv at lave noget. Basen er Essie Sand tropez og resten er akrylmaling. Jeg ved ikke lige hvad der skete for mit akrylmaling, fordi jeg brugte egentlig en neon pink, men da den tørrede blev den mere koral farvet, og efter topcoat var den helt orange! Underliiigt! :P 
Det første billede er taget med blitz/flash, og der kan hvor neon det er. Det andet billede er taget udenfor, og i får det kun fordi det er lidt tydeligere.. Undskyld for de grimme neglebånd, jeg havde gjort rent det meste af dagen, og ja.. Udover det havde min mobil vild svært ved at tage ordenlige billeder, pga af det var neon.



English summary:
I have seen alot of neon and nude nail art on other blogs, so i wanted to make something myself. The base is Essie Sand tropez and the other colors are acrylic paint. The first photo was taken with flash and the second outside. Sorry for the bad pictures and the dry cuticles, i had been cleaning all day! >.< Also is was really hard to take pictures because of the neon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar