fredag den 22. november 2013

Fælles Fredag: Galaxy

Denne fredag står den på galaxy/galakse negle! Jeg har prøvet det engang før *link*, men da det er længe længe siden, så var det jo fedt at få det prøvet igen :D
Jeg har først lagt et lag sort (Gosh Nero) og derefter duppet blå neglelak på, med små stykker af svamp. Jeg brugte en del forskellige, så jeg vælger altså at lave være med at skrive dem alle sammen. Der findes rigtig mange tutorials på blogs og youtube, hvis du har brug for lidt bedre forklaring :))
Måske skulle jeg have brugt en mørk blå til baggrund - eller måske bare duppet mere blå på, for jeg synes det er liiiiige lidt for sort. Men ellers er jeg glad nok for det c: Og stjernerne er meget fail, men min hvide akrylmaling er dum og træls og dårlig og.. dum!










English:
This friday it's all about galaxy nails! I have tried it one time before *link*, but since it's very very long time since, it was great to try it again :D
First i put on a layer of black (Gosh Nero) and then sponged blue nail polish on, with little pieces of a sponge. I sue a lot of different polishes, so i chose not to list them all. There's a lot of tutorials on blogs and youtube, if you need a better explanation :))
Maybe i should've used a dark blue as a background - or maybe just sponged on more blue, 'cause i think i a liiiiitle bit to black. But otherwise i'm happy with it c: And the stars are a fail, but my white acrylic paint is stupid and annoying and bad and... stupid! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar