onsdag den 8. januar 2014

Blue and pink leopard print nail art

Så er jeg her igen! Jeg valgte lige at holde en lille kort pause fra at blogge, sådan jeg bare kunne nyde at have lak på, istedet for heletiden at tænke at jeg også skullet tage billeder, redigere, skrive osv. Håber i ikke har savnet mig alt for meget ;))
I dag er jeg har for at vise noget leopard print! Jeg eeelsker leopard print på neglene, da et er noget jeg kan finde ud af at lave på begge hænder, og samtideligt ser det også flot ud. 
Den blå er Essence Edward og den pink er Essence Carrie - begge en del af nail art twins serien. På pegefingeren lavede jeg en accent nail ved at bytte om på farverne. Nåh ja, så lagde jeg en mat top coat over, fordi jeg var løbet tør for almindelig top coat :D



English:
I'm here again! I just had a little short break from blogging, so i could just enjoy the polish instead of thinking about taking pictures, editing, writing etc. Hope you haven't missed me too much ;))
Today i'm here to show you some leopard print! I looove leopard print, because it's something i can make on both hands, and at the same time it looks nice. 
The blue is Essence Edward and the pink is Essence Carrie - both a part of the nail art twins series. On the pointer finger i did a accent nail by switching the colors. Oh yeah, i used a matte top coat over, because i didn't have any regular top coat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar