torsdag den 27. februar 2014

By K Jet stream

I dag vil jeg vise en af de lakker jeg har fået tilsendt fra By K. By K er et dansk mærke, som er både 5-free og cruelty free. Jeg er ikke selv en person der går så meget op i det, men hvis du gør så kan du læse mere om det på deres hjemmeside
Lakken som jeg vil vise i dag er no. 58 Jet stream, som er en super flot nude (hudfarvet) farve. Den har rimelig tydelig gule undertoner, og også en smule grønne. Det betyder at hvis man ligesom mig har meget røde hænder engang imellem, så gør farver som denne det endnu mere tydeligt. Hvilket også er derfor grøn og gul ikke klæder mig normalt, men hvis disse farver normalt ser godt ud på dig, så vil den her helt sikkert også.
Jeg har brugt to tynde lag på billederne, og den var rigtig nem at lægge. Det er en af de farver der kommer meget an på en hudtone om den ser flot ud, men selve farven er rigtig fin. Derfor håber jeg i kan abstrahere fra mine meget røde fingre, det er også delvist mit kameras skyld.
Lakken kan købes lige *her* og koster 99 kr. 
Som sagt er neglelakken i dette indlæg sponsoreret af By K - min mening er selvfølgelig stadig min egen. 





English:
Today i'm going to show one of the polishes i got send from By K. It's a danish brand, that's both 5-free and cruelty-free. I don't think a lot about that, but if you do then you can read more about it here.
The polish i'm going to show today is no. 58 Jet stream, which is a super pretty nice (skin colored) color. It got very visible yellow undertones, and also a bit of green. That means that if you like me got really red hands once in a while, colors as this one makes it more visible. That's why green and yellow doesn't suit me, but if those colors normally look gory took od on you, this will look good too. 
I've used two thin coats on the pictures, and i was really easy to put on. It's one of those colors that depends an skin tone if it looks good, but the color itself is really nice. Thatøs why i hope you can just try to ignore my red fingers.
The polish can be bought right here and costs 99 DKK.
As said, the nail polish in this post was sponsored by By K - my opinion is of course still my own.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar