torsdag den 27. marts 2014

Gosh Blue monday

Den sidste halvanden uge har jeg faktisk haft det samme neglelak på. Det er rimelig vildt. I sidste uge var jeg på brobygning hele ugen, så en masse nye fag, mennesker og omgivelser. Så jeg var rimelig træt da jeg kom hjem, lidt teenager er man vel xD Så derfor har bloggen stået lidt stille..
For et par uger siden havde Føtex et tilbud  på udvalgt Gosh makeup. Tilbuddet hed 2 for 30 kr., så jeg købte en neglelak og en mascara. 
Neglelakken hedder Blue monday, og det er den flotteste dybe shimmer blå lak! Der er både blå, sølv, lilla, pink og en smule guld shimmer i. Selve lakken dækker ikke så godt alene, så jeg lagde den over By K Ink. Jeg er faktisk lidt i tvivl om jeg lagde et eller to lag over, men jeg er næsten sikker på at det kun var et. Jeg synes den er virkelig smuk, og så skulle jeg selvfølgelig også lige prøve med mat topcoat på. 





English:
Th least week 1,5 week i've actually worn the same polish. That is pretty crazy. Last week i was on "bridge building" (=seeing other schools), so a lot of new subjects, people and surroundings. So i was pretty tired when i got home, i am a teenager xD
A couple of week back "Føtex" had a offer on selected Gosh makeup. The offer was two pieces for 30 kr., so i bought a nail polish and a mascara. 
The nail polish is named Blue monday, and is the prettiest shimmer blue polish! The polish itself doesn't have much coverage on it's own, so i put i over By K Ink. I think it was one cout i put over it, i'm not completely sure tho. I think it's really beautiful, and then i of course had to try it with matte top coat too. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar