torsdag den 1. maj 2014

UPDATE: I'm still here!

Puh, det er over en måned siden det sidste indlæg her. Tja.. Jeg ved ikke rigtig om jeg har en forklaring, men jeg føler bare jeg ville sige at bloggen er ikke helt glemt. 
Jeg har længe følt at jeg altid var bagefter med hensyn til at skulle have to indlæg om ugen (Fælles Fredag + et andet), så derfor har jeg valgt at melde mig fra Fælles Fredag. Jeg har været rigtig glad for at være med, men som sagt er det blevet lidt en pligt i stedet for noget at glæde sig til. Husk at alle de andre stadig fortsætter med et tema hver uge, så der kan stadig hentes inspiration ved dem. Måske vil jeg stadig have et par indlæg om ugen og måske holder jeg mig bare til et. Dog har jeg lige nu en masse billeder jeg ikke har fået vist og også et par kladde indlæg jeg ikke har skrevet færdige endnu, så lige nu er det lidt at tage af. Bla. vil der snart komme et lille forsinket haul fra Paris. 
Udover det synes jeg det er tid til at bloggen bliver lidt "reborn". Så jeg er ved at overveje noget nyt layout eller bare en ny header. Jeg har også overvejet om der skulle komme lidt beauty indlæg engang i mellem, men jeg ved ikker helt. Jeg har udover det tænkt på om bloggen bare skulle være på engelsk, men dog er det noget der ikke blive lige nu i hvert fald.  I må endelig gerne skrive hvad i synes :D
Til sidst et billedde så i kan nyde udsigten fra toppen af eiffeltårnet c:


English:
Phew, it's over a mont since i posted here. Well.. I don't really know if i got an explanation, but i just wanted to say that i have all forgotten the blog. 
I've felt for a look time that i always am lagging behind with my post, because i have to post twice a week (Fancy Friday + something else). That's why i have chosen to stop participating in Fancy Friday. I've been happy to join, but it started to feel like something i had to do instead of something to enjoy. Remember the others a still continuing, so thereøs still inspiration to get every week from a certain theme. Maybe i'll still have a couple of posts every week or maybe only one. Right now i got a couple of unfinished draft post and unedited pictures, so i got something to choose from. And a Paris haul will also soon be here. 
I also think it's about time that the blog gets '"reborn". So i'm thinking about a new layout or just a new header.  More beauty post is also something i have thought about, but i'm not sure. I've also thought about if the blog should only be in english, but for now it'll still be both. Feel free to comment with your opinions :D
At last a picture so you can enjoy the view from the top of the eiffel tower c:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar