tirsdag den 24. juli 2012

NOTD - Papaya Punch

Hej, i dag har jeg en utrolig skøn orange farve på, nemlig China glaze Papaya punch. Det er min eneste orange og jeg er viiildt glad for at jeg købte den. Jeg købte den fordi den blev vist i facebook gruppen Negle lir. Hvis ikke du allerede er medlem så kan jeg klart anbefale det, det er nemlig en rigtig hyggelig gruppe med en masse negle-elskere;) Og man kan spørge om ALT! (Self negle-relateret)
Nå, men lidt om lakken. Den er orange. En rigtig flot græskar-farvet orange, som jeg helt sikkert skal bruge til noget græskar design til Halloween;)
På billederne har jeg tre lag uden top og base coat, men to gode lag ville nok kunne gøre det.
Beklager at mit clean-up ved neglebåndene ikke er så godt, men jeg er løbet tør for neglelakfjerner:P

I skal selfølgelig også have nogle billeder! ;)





Jeg syntes ikke billederne blev så gode, så her er et billede fra sidste gang jeg havde den på.


Jeg synes det er en rigtig fin og sommerlig farve og jeg fik den billigt på ebay (Ca. 50 kr. med fragt!) Hvis der er nogen der vil have et link så skriv;)

Og så til sidst vil jeg lige sige at jeg synes det er lidt svært lige det dér med hvor meget man skal skrive og hvor mange billeder, så skriv gerne en kommentar hvis du synes der er for lidt/meget ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar