tirsdag den 11. december 2012

NOTD - Snowman..

Lige en hurtig NOTD for at få bloggen lidt igang igen. Jeg har prøvet på at lave en snemand. Det gik så ikke så godt.. Men nu viser jeg den altså.
Den blå er Essence Hard to resist og resten er akrylmaling. Jeg hader min hvide akrylmaling! Den fra Netto var god, men jeg brugte den til et skilt, og så var der ikke mere tilbage. Så købte jeg et sæt fra Kvickly, og den hvide dækker MEGA dårligt! 
Udover det er billederne blevet rigtig dårlige, pga vejret. Oh well.. ;)




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :) Jeg blev nu ikke heeelt tilfreds.. ;)

      Slet
    2. Bliver man nogensinde det over for sine egne designs? Man er vist altid selv sin egen største kritiker. ;-)

      Slet
    3. Det rigtigt ;) Man kan jo altid finde noget man kunne gøre bedre.. :)

      Slet
  2. Sikke en sød snemand :-)
    Det kan du da sagtens være tilfreds med :-)

    SvarSlet