mandag den 3. juni 2013

Double gradient

Jeg er kommet lidt bagud med mine indlæg (uppps) så det her er en lidt halv gammel mani :P
Jeg har lavet det ved først af lave en gradient med orange og gul, og så sat striping tape på, og derefter lavet en lilla-pink gradient (og fjernede tapen igen selvfølgelig). Jeg synes det ser ret sejt ud B) Men det tog en evighed med at sætte alt tapen på..
Lakker jeg har brugt: Essence Wanna be your sunshine (gul), Paint by Friis & Co. Explovsive pink (orange), China glaze Grape pop (lilla) og Rimmel Show off (pink)




English Summary:
This is a bit old mani. First i did a yellow-orange gradient, then i placed the striping tape, and then i did the pink-purple gradient (and removed the tape of cause). I think it looks pretty cool, but it took ages to place all the tape! :P
Polishes i've used: Essence Wanna be your sunshine (yellow), Paint by Friis & Co. Explovsive pink (orange), China glaze Grape pop (purple) and Rimmel Show off (pink)

2 kommentarer:

  1. Super fedt! ;D orange og lilla går bare altid godt samme synes jeg, får helt lyst til at lave negle med orange og lilla nu og jeg har næste lige lagt en mani som jeg ikk vil have af... :s må have fadt i nogen flere hænder! hehe

    http://nicenails-byastrid.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Sådan har jeg det også lidt lige nu.. Vi hår det så hårdt :p

      Slet