fredag den 21. juni 2013

Fælles Fredag: Decals/stickers

Denne uges tema er decals/stickers hvilket gav mig mulighed for at prøve mine mega nuttede water decals fra Foxy Fingertips. De fungerede ikke helt som jeg havde regnet med, men efter at have set denne video så var de rigtig nemme at bruge, meget nemmere end jeg havde troet :D
Jeg kunne selvfølig ikke bare nøjes med decals'ne så jeg lavede nogle streger med akryl maling inden jeg satte dem på. Den lyselilla er Essence Hello Marsmallow!




English Summary:
This week's theme in Fancy Friday is decals/stickers so i finally got a chance to use my cute water decals from Foxy Fingertips. They're just too cute :3
I used Essence Helle Marshmallow! and acrylic paint for the lines. 

11 kommentarer:

  1. Ej.. Hvor er de søde :D Dem vil jeg også have!! Det er rigtig godt fundet på med baggrunden, det gør dem lige lidt sødere :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak! Synes også bare de er så nuttede, og det er jo noget de fleste kan lave (hvis altså de har decals'ne) :D

      Slet
  2. Hvor er de cute! Super fint at du selv har tilføjet lidt "ekstra" :)

    SvarSlet
  3. nøøøøjs, hvor er de søøøde!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er de nemlig! Det er lidt smart med sådan nogen water decals ;)

      Slet
  4. wow hvor flot med baggrunden. og nøjs nogle søde bunnies

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak! Har slet ikke lyst til at fjerne dem igen :3

      Slet
  5. de er alt for nuttede! Jeg vil også have niner på neglene!

    SvarSlet
  6. Kan rigtig godt lide at du har lavet striber i baggrunden og så er det bare nogle vildt søde kaniner :-D

    SvarSlet