onsdag den 18. september 2013

Gosh Frosted gold

Så er jeg tilbage med den anden af Goshs texture lakker - frosted sand look. Den er sådan set ligesom den sølv, bortset fra at den er guld :b Se den sølv *her*. Min mening er stort set den samme, så læs det post for mere info. 
Den var en lille smule sværere at lægge fordi den er en smule tykkere end Frosted silver. Ikke meget, så det går ;)) 
Den dækker med 2 lag, så det er helt fint. Sølv ser lidt bedere ud til min hud (selvom at jeg synes guld smykker klæder mig helt fin :p) men ellers er den rigtig floooot!
Ahem.. Ved ikke hvad der sker for min røde pegefinger :D




English:

I'm back with the other of Gosh's texture polishes - frosted sand look. It's actually the same as the silver, except it's gold :b See the silver *here*. My opinion is almost the same, so read that post for more information. 
It was not as easy to out on the nail, because it's a bit thicker than Fristed silver. Not much, so it's okay ;))
It's opaque with two coats, so that's completely fine. Silver looks better to my skin tone (although i think gold jewelry looks good to me :p) but beside that, it's prettyyyy!
Ahem.. don't know what is going on with my red pointer finger :D

2 kommentarer:

  1. Den er fin, men som du skriver - så passer sølv bare bedre til lys hud - desværre (jeg har selv det samme problem!). Men fin er den altså alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Skal faktisk lige til at lægge den :-)

    SvarSlet