mandag den 9. september 2013

Gosh Frosted silver

Jeg har holdt blog pause i sidste uge, så der har været lidt stille her. Og så nåede jeg ikke Fælles Fredag. Men nok om det, nu skal der fokus på dagens skønhed!
Gosh er kommet med på texture bølgen, som de kalder frosted sand look eller glittery matt finish. Der er tre farver (sølv, guld og lilla), men her i Danmark kan man kun købe den sølv og guld indtil videre, og jeg har selvfølgelig købt begge :)))
I dag vil jeg vise den sølv, som hedder Frosted silver. Det er en glitter tekstur lak, ligesom OPI Liquid sand og IsaDora Sugar Chrush. Jeg har ikke andre tekstur lakker at sammenligne med, men af at se på billeder ligner den IsaDora Diamond crush. 
Den er nem at lægge, dækker helt med to lag og tørrer hurtigt. Især det at den tørrer hurtigt er et stort plus for mig, da top coat ville lidt ødelægge tekstur effekten. Tørre tid kan variere meget fra person til person, så jeg kan kun sige hvordan den er på mig. 
Som sagt er det mine første texture lakker, så jeg skulle lige vænne mig til den sandpapir agtige overflade :b Men jeg er faktisk ret vild med det matte glitter look!
Psssst der er tag-2-for-1 på Gosh neglelak og lipgloss lige nu (lidt træls jeg købte inden tilbuddet...) 



English:
I had a blog break last week, so there have been a bit quiet here. And i didn't manage to do fancy friday. But enough about that, let's focus on the day's beauty!
Gosh has come onto the texture trend, and they call it frosted sand look or glittery matt finish. There's three colors (silver, gold and purple), but in Denmark you only can buy the silver and gold one, and i have of course bought both :)))
Today i want to show you the silver, called Frosted silver. It's a glitter texture polish, like OPI Liquid sand and IsaDora Sugar crush. I don't have any other texture to compare it to, but by looking at some pictures it looks similar to IsaDora Diamond crush. 
It's easy to put on, it's opaque with two layers and dries fast. Especially that it dries fast is a big plus fro med, as a top coat would ruin the textured effect. Dry time can vary a lot from person to person, so i can only tell how it is on me.
As i said is it my first texture polishes, so i had to get used to the sandpaper-ish surface :b But i actually really like the matte glitter look!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar