onsdag den 23. oktober 2013

Gosh Berry me

Dagens lak er en rigtitg efterårsfarve :D Rød er normalt ikke en farve jeg bruger så meget, men efter der var snak om bær-farver i en facebook gruppe jeg er med i (lakhovederne) hvor jeg skrev at jeg kun havde en og den havde jeg ikke engang prøvet... Ja så fik jeg lyst til at prøve den :b
Den hedder Berry me og er fra Gosh. Farven er sådan mørk-rød-ish men har lidt lilla undertoner. Det er en blanding af creme og jelly, så altså det man også kalder crelly. Det gør at den har en rigtig fin dybde, og er ekstra skinnende! Dog dækker den ikke helt 100% med to lag, men jeg synes at det ser fint nok ud. Så jeg har altså brugt to lag ;)) Det er lidt svær at fange farven helt præcist, da det er forskelligt alt efter hvilken slags lys man er i.
Ooog farven er næsten samme farve som grenene på en busk vi har i vores have :D



Bonus photo :D

English: 
Today's polish is a real fall color :D Red is normally nxot a color i use much,but after there was a conversation about berry colors in a facebook gruop i'm in, where i wrote that i only have one and i haven't even tried it... Well, then i wanted to try it :b
It's named Berry me and it's form Gosh. The color is like dark-red-ish, but i have purple undertones. It is a mix of creme and jelly, so it's what you call a crelly. That makes it extra shiny and it have a very nice depth! However, in doesn't cover 100% after two coats, but i think it looks okay. So i have used two coats ;)) It's hard to capture the color precisely, because the color changes depending on the light your'e in. 
Aaaand the color almost matches the branches a bush that we have in our garden :D

1 kommentar: