fredag den 14. september 2012

NOTD - Holographic hero!


Gosh Matt effect top coat - Gosh Vild lilac - Gosh Holographic hero x2
I denne uge har Matas et "ta'-2-for-1" tilbud på Gosh neglelakker. Så i går var jeg i Matas, og håbede på at Holographic hero var der. Og det var den! Så jeg tog to af den, en lilla og en mat top coat. Jeg skulle selfølgelig prøve HH (holographic hero) da jeg kom hjem, og I LOVE IT! Det er min første øhh.. Lineære holo, er det det, det hedder??? 
Jeg har læst meget om at den skuffede og at den ikke var ligesom den gamle.. Men jeg har ikke den gamle og jeg er super glad for at have den nye! :P Der er altså MASSER af holo i HH! Da det i dag har regnet og bare været rigtig dårligt vejr har jeg ikke rigtig set hvordan den ser ud i solen, men når der bare er det mindste lys så kan man se holo effekten! Lige nu sidder jeg indenfor, ingen lamper tændt, ved et vindue og solen skinner ikke, og man kan alligevel se holo!  Fordi solen ikke skinnede for i en masse blitz-billeder.. Note til mig selv: Få taget nogle bedre billeder.




L*rte billeder.. Unskyld at mine hænder ser vildt klamme ud på billederne, og at jeg har et klamt sår på min ringefinger... På ringefingeren er det Wild lilac. Wild lilac har slet ikke den farve, du kan se den rigtige farve HER
Jeg har læst at mange holoer skulle være træls, fordi at man trækker noget af første lag af når man ligger andet, og det samme med tredje. Jeg syntes ikke det var sååå slemt. Efter to lag var der et par pletter der manglede, så jeg lagde et lag til. Så 3 lag, og den tørrer RIGTIG hurtigt.

Kan i huske at jeg skrev at jeg gerne ville have en af holo lakkerne fra Fnug? Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg nøjes med den her. Gosh'en er også meget billigere! Et lille regnestykke..
Gosh (tilbud) = 16 ml for 60 kr / 8 ml for 30 kr = 3,75 kr. pr. ml
Gosh (normalpris) = 8 ml for 60 kr = 7,5 kr. pr. ml
Fnug = 8,5 ml for 125 = 14,7 kr. pr. ml
Så lige meget om man køber HH på tilbud eller betaler fuldpris er den meget billigere end den dem fra Fnug. Som man nok også havde regnet ud uden mit lille regnestykke, men nu føler jeg mig lidt klog ^_^ Den fra Fnug skulle være lidt mere "vild" men jaaa.. Den er for dyr til mig.

Nå, det blev et langt indlæg.. Hvis der er nogen som har en ide til noget nail art jeg kan lave så skriv, jeg mangler lidt inspiration ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar