torsdag den 6. september 2012

Liebster blog award!

Jeg er blevet nomineret til "Liebster blog award" af Vicki. Da jeg fandt ud af det vidste jeg ikke helt hvad det var, men nu har jeg været inde på hendes blog og googlet lidt, og det er sådan noget med skrive noget om sig selv, svare på nogle spørgsmål, skrive nogle spørgsmål og give dem videre :) Og det vil jeg gerne være med til!

Regler for awarden
1. Hver person som er nomineret skal skrive 11 ting om sig selv.
2. De skal også besvare de 11 spørgsmål som tildeleren gav dem.
3. De skal lave 11 spørgsmål til de 11 nye bloggere som de vælger.
4. Så skal de vælge 11 bloggere med mindre end 200 followers.
5. De heldige bloggere skal have dette at vide.
6. Man kan ikke fortryde sine valg.

11 ting om mig

1. Jeg hedder Mette. (Big suprise!)
2. Jeg er 13 år gammel.
3. Jeg har en kat (Kamille) og en hund (Oscar).
4. Jeg esker at se "How i met your mother" (Tv- serie).
5. Jeg elsker at se "Friends/Venner" (Tv-serie).
6. Jeg kan lide at tegne
7. Jeg er mega apple-fan, men det eneste jeg har derfra er en iPad.
8. Min yndlings farve er pink.
9. Min yndlings neglelak-farver er blå og lilla.
10. Jeg går ikke til noget sport. Jeg er for doven..
11. Jeg har to brødre. Rasmus og Mikkel.

Vickis 11 spørgsmål

1. Yndlings neglelak mærke?
Svar: Øhhm.. Essie eller Essence. Essence er med fordi de er dejligt billgie, men ret gode faktisk :)

2. Glitterlakker eller cremede?
Svar: Engang var det creme lakker jeg bedst kunne lide, men jeg begynder at syntes bedre og bedre om glitter.

3. Den sværeste manicure du nogensinde har lavet?
Svar: No idea! Måske fransk mainicure? Det er så simpelt, men det går helt galt HVER gang jeg prøver.

4. Hvad vil du højest give for en lak?
Svar: Ca. 100 kr. ;)

5. Din yndlings negleblogger?
Svar: Jeg tror det er Eva fra http://coewlesspolish.wordpress.com, men der er mange andre jeg også godt kan lide at læse ;)

6. Det underligste sted du har købt negle ting henne?
Svar: Jeg har faktisk ikke købt så mange underlige steder (Okay, INGEN!) så det må blive NETTO! 

7. Hvor mange negleblogge læser du?
Svar: Jeg ved det faktisk ikke! Nogle følger jeg via GFC, andre skriver jeg ned så jeg skal huske dem. Og nogle kigger jeg bare forbi engang imellem. Plus nogen får jeg en mail når der er postet noget nyt. Ja, det er et dårligt svar. Jeg søger en løsning der gør det lidt nemmere at holde styr på, der er jo fx blogvin, men jeg orker bare ikke at skulle til at sætte mig ind i det..

8. Hvad inspirerede dig til at starte en blog?
Hmm… Jeg tror ikke der var noget der ligefrem inspirerede mig, jeg havde bare lyst til at dele min negle-hobby :)

9. Hvor får du dine idéer fra?
Andre bloggere, youtube, tøj, mønstre, ALT!

10. Hvor mange neglelakker har du?
Cirka 50 tror jeg.

11. Videoer eller billeder?
Hvis det bare er til at hvis negle fortrækker jeg billeder. Hvis der er en tutorial vil jeg helst se en video ;)

Mine 11 spørgsmål:

1. Hvornår begyndte du at interessere dig for neglelak?
2. Hvad er din yndlings neglelak-farve? (Ikke en lak, men fx blå, rød, lilla osv.)
3. Hvor lang tid bruger du på at lave negle?
4. Hvor tit skifter du neglelak?
5. Hvilken neglelak ønsker du dig allermest lige nu?
6. Hvorfor begyndte du at blogge?
7. Hvor mange neglelakker har du?
8. Hvornår fik/købte du din første neglelak?
9. Hvad er dit yndlings mærke?
10. En neglelak du har fortrudt du købte?
11. Magnet lak (magnetisk nelgelak). In or out?

De 11 bloggere som jeg giver awarden videre til:

Jer der er nominede, jeg regner ikke med at i deltager! Deltag hvis i har lyst, ellers så bare lad være ;)

Det var så den her award, jeg har også nogle ting jeg gerne vil vise her på bloggen, så det kommer for sig selv senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar