mandag den 5. maj 2014

Paris // haul

Bonjour! Som jeg nævnte i sidste indlæg var jeg en smut i Paris i påskeferien. Det her kommer meget forsinket i know, men hellere sent end aldrig.  Jeg var afsted sammen med tre veninder, og det var en mega fed ferie. Vi var lidt forskellige steder henne og shoppe bl.a. Forum des halles og Champs elysees. Jeg har tænkt mig at vise det hele, så der er altså ikke kun neglerelaterede ting i dette indlæg. 

Hvis nogen skal til Paris selv, lavede jeg selv dette kort som guide til hvor de forskellige butikker ligger. Jeg var i hvert glad for at have en ide om hvad jeg kunne forvente at finde de forskellige steder. 

Alright then, vi starter med beauty produkterne. Jeg skulle selvfølgelig have en bioderma, da alle youtubere mener det er så amaziiing. Jeg købte kun en, som vist kostede 11€, hvilket jeg så fortrød da jeg senere så dem et andet sted med to for 16€.  Alle hudpleje prudkterne købte jeg i forskellige pharmacias, som er lidt som et apotek, bare med mere makeup og hudpleje. 
Revlon, models ovn og Maybelline købte jeg i Monoprix, og Kiko neglelakkerne købte jeg selvfølgelig i Kiko. 
Pharmaciasne ligger nærmest over det hele. Monoprix ligger også rimelig mange steder. Nogle steder er de delt op så den hedder Monoprix beauty. Jeg var bl.a. i en Monoprix på Champs Élysées. Kiko fandt jeg i shoppingcenteret Forum des halles. 

Embryolisse Lait creme concentre, Avene Cleanace K, Bioderma Créaline H2O, Kiko Nail lacquer 389 Mint milk, Kiko Cupcake nail lacquer 653 Wisteria, Models own Grape Fruit, Revlon ColorBurst Matte balm Elusive, Maybelline Baby lips Cherry me
Jeg købte selvfølgelig også lidt tøj. Det er alt sammen noget der er fra de lidt billigere mærker, da jeg for det første ikke ville have råd til high-end mærker og for det andet er jeg for nærig til at bruge så mange penge på en ting. 
Butikken Pimkie fandt jeg i et shopping center i La Défense-området og New Look lå i Forum des halles. 


Cropped t-shirt (Pimkie), Bluse (Pimkie), Sort cropped t-shirt (Pimkie), Højtaljede shorts (New look), Crop top (New look), Sko (New look)


English:
This is what i bought in Paris. You can check this map out if you want an overview where the shops are located. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar