torsdag den 30. august 2012

NOTD - A England Lady of the lake

Dagens mani er den virkelige flotte A England Lady of the Lake. Jeg købte den da der var tilbud, så alle fra "the mythicals" kostede 5£ stykket. Jeg købte den her, jeg ville også gerne have haft Tristam, men jeg holdte mig til bare at købe en :P
Det er en rigtig flot støvet lilla med holo glimmer i. Det hedder vist scattered holo eller sådan noget ;). Indenfor eller i skyggen er den bare lilla med meget fint sølv glimmer, men i solen POW! Er den helt anderledes! 
På billederne er der to lagt uden top coat. Jeg ved ikke helt hvorfor den ser sådan lidt slidt ud på spidsen, jeg har et par teorier. 1) Jeg tog det på om aftenen så måske var det ikke helt tørt inden at jeg gik i seng. 2) Jeg havde ingen top coat på, så maske holder den ikke så godt uden det. Jeg tror det er det første.

(Sol)

(Sol)

(Skygge)
Den er bare så.. Fin! Og den kan bruges hele året! Selfølgelig er den flottest om sommeren fordi der er sol, men den kan sagtens bruges om vinteren/efteråret :D
Jeg elsker bare lilla lakker! 

4 kommentarer:

  1. Du er blevet nomineret til Liebster Blogger Award!
    Tillykke!!!:-D

    http://vickispolish.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-awards.html

    Smuk lak! er helt forelsket!:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at du har nomineret mig! Jeg er ikke helst sikker på hvad det er, men det må jeg da lige finde ud af! ;)

      Slet
  2. Uhh den er bare så flot! Den skal helt klart på ønskelisten!

    SvarSlet