onsdag den 7. august 2013

NOTD - Sweet leopard print

Pyh, jeg har haft så travlt i den her uge ind til videre.. Det er bare som alt det jeg ikke har noget i hele sommerferien lige skal klares på de sidste dage :b Denne mani blev lavet kl. ti eller sådan noget om aftenen, så det gik lidt hurtigt og der var dårligt lys, så der er lidt fejl. Der er de der irriterende streger, som neglelak trækker når det begynder at tørre, mens man er ved at lave lægge det på (get it?). Udover det er det stadig min venstre hand, men neglen på min højre er ved at være normal igen (den flækkede jo her for lidt tid siden) , så jeg kan snart komme til at lave noget lidt sværere nail art igen! :D 
Det er ikke lige det vildeste nail art, men det er simpelt og ser rigtig sødt ud, så det er vel fint nok ;) Og min tommelfinger er chippet, grrr.
Jeg har brugt: Essence Free hugs (lyserød), Essence Hello marshmallow! (lilla) og Gosh Nero (sort). 



Phew, i've been so busy this week so far. It's like all the thing a should have done the whole vacation, have to be done the last days :b This mani were made at 10 p.m. so it went a little fast and there was really bad light. You can se those annoying stripes nail polish makes when it's kinda dry and you're still painting (get it?). Beside that, this is still my dominant hand (so painted with my non dominant hand), but the nail on my right hand is almost back to normal (i had a break), so i can make a bit harder nail art again! :D 
My thumb is a bit chipped, but oh well..
For this mani i have used: Essence Free hugs (pink), Essence Hello marshmallow! (purple) og Gosh Nero (black). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar