søndag den 8. december 2013

2. advent - Louise fra Just Polish It

Hej alle Mettes søde læsere!
Jeg har i anledning af 2. advent fået lov at lave et lille gæste indlæg her på bloggen!

Om mig
Jeg er selv blogger og har som Mette, en forkærlighed for lak og nail art. Desuden blogger jeg også om skønhed, altså makeup, produkter, beauty osv.
Min nuværende blog, justpolishit.blogspot.dk, har jeg haft i et halvt år nu og jeg er virkelig glad for den. Jeg er vild med hele bloggin verdenen og det fællesskab der hører med!

Min mani til dette indlæg er præget af at det er advent og jul selvfølgelig ;)
Jeg har for første gang prøvet at lave snefnug, ret underligt jeg ikke har fået lavet det før faktisk, men synes det blev okay.. men det må i jo bedømme ;)






Snefnuggene er lavet med hvid akrylmaling, da det er nemmere at arbejde med, når man skal lave mange detaljer.
Basen er “beaming blue” fra Maybellines nye brocades serie, hvis ikke i har set den er det en fejl! Så tjek den ud, lakkerne koster kun 25 kroner!

Det var alt fra mig! Håber i kunne lide det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar