fredag den 13. december 2013

Fælles Fredag: Rødt er sprødt

Så er det endnu en gang blevet fredag, som jo igen betyder Fælles Fredag! Jeg nåede det desværre ikke sidste uge, men nu er jeg tilbage :b
Rødt er sprødt er temaet denne gang. Jeg bruger kun rød få gange om året: på min fødselsdag og i december. Det er både fordi jeg ikke rigtig kan lide farven, og så ser den heller ikke super godt ud til mig -  synes jeg :D
Jeg har valgt at lave nogle sølv snefnug (lavet med akrylmaling) oven på Essie She's pampered.  Det er første gang jeg har lavet snefnug, men jeg synes egentlig det gik okay. Eller i hvert fald på nogle af neglene.. Jeg er ret tilfreds med langefingere B)




English:
It's again friday, and that means Fancy Friday again! I sadly didn't have to do it last week, but this time i'm back :b
Red rocks is the theme this time. I only use red very few times a year: on my birthday and in december. I don't really like the color and i don't think it suits me :D
I've chosen to do some silver snowflakes (made with acrylic paint) on top of Essie She's pampered. It's the first time i've made snowflakes, but i think it went okay. Or at least on some of the nails... I'm quite happy with the middle finger B)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar