onsdag den 11. december 2013

Christmas-y waterfall nail art

Så er jeg her med årets første jule mani! Ellerr min første... :D Det er ikke noget fancy-fancy noget, men jeg synes faktisk det blev ret fint og julet :3
Det er inspireret af The Nailarsaurus' mange waterfall designs, som altid bare ser super flotte ud. Hun har lavet en tutorial *her*. 
Jeg har først lagt to lag Gosh Frosted gold (<< klik for at se en mere farverigtig swatch), efterfulgt af et lagt topcat. Så lavede jeg alle striberne med forskellige røde og grønne lakker og sluttede til sidst af med endnu et lag top coat. 
Min hudfarve er lidt underlig.. Guld får altid mine hænder til at se sære ud, så jeg har prøvet at justere farverne lidt, men det ser stadig sært ud :/ 



English:
I'm here to show the first christmas mani of this year! Or, you know, my first... :D It's not something fancy-fancy, but i think it looks really nice and christmas-y :3
It's inspired by The Nailarsaurus' many waterfall designs, that always look super pretty. She has made a tutorial right *here*.
I started off with two layers of Gosh Frosted gold (<< click to see are more color correct swatch), continued by one layer of top coat. Then i made all the stripes with different kinds of red and green polish and finished off with another layer of top coat. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar