tirsdag den 3. december 2013

Pink lady with stamping

Okay, først en lille for-historie til denne her mani. Sidste torsdag var der skolefest på min skole, og temaet var grease. Mig og tre andre havde fundet på den geniale ide (syntes vi selv ^^) at være pink ladies! Så vi havde været inde at bestille sådan nogle pink lady jakker over nettet. Ideen ente så med at være knap så genial, da ALLE lærerne også havde samme jakke på... Så det blev begrænset hvor meget vi havde den på :b Men altså jeg lavede mine negle så de matchede til jakken :D
Jeg startede med to lag Essence Free hugs, efterfulgt af et lag WellNails The north pole is a real place. Jeg brugte TNPIARP for at gøre den lyserøde en lille smule lysere, og så fordi den lyser i mørke :D Ovenpå det stampede jeg med en af mønstrerne fra en af xxl pladerne fra FoxyFingertips. Stampingen blev ikke helt så godt, da det både gik lidt stærkt og top coat'en trak lidt i det. 



English:
Okay, first a little pre-history to this mani. Last thursday there was a school party on my school, and the theme was grease. Me and three others had come up the genius idea to be pink ladies! So we had ordered some jackets online. The idea enter up not being so genius, 'cause ALL the teachers were wearing the same jacket... So it was limited thow much we wore it :b Anyway, i made these nails to match with the jacket :D
I started off with two layers of Essence Free hugs, followed by a coat of WellNails The north pole is a real place. I used TNPIARP to make the pink a little bit lighter and because it glows in the dark :D On top of that i stamped with one of the patterns from one of the xxl plates from FoxyFingertips. The stamping didn't get perfect, because it went a little bit too quick and the top coat smudged it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar